zondag 21 oktober 2007

Tamara's poging

Hallo mensen!

Nog tien minuten te gaan en ik heb nog maar 20 pagina's getekend (niet eens allemaal geinkt). Ik vond het echt heel leuk om te doen en ik ben blij dat ik in ieder geval mijn verhaal "af" heb kunnen maken. Vantevoren had ik geen idee waar het naartoe ging en als ik zo terugkijk denk ik dat ik vooral in het begin teveel details heb willen tekenen. Als ik de volgende keer ofwel probeer minder ambitieus te zijn, ofwel het komende jaar mijn snelheid oefen, dan gaat het me dan wel echt lukken!

Dit verhaal ga ik ook nog wel afmaken, alleen niet binnen deze 24 uur ^^;



















Dit is dus het einde tot nu toe. Maar aangezien ik deze strip toch nog wil uitwerken komen er waarschijnlijk nog wat pagina's bij om het echt helemaal af te ronden.

Nieuwe pagina's worden gepost op mijn Comic space account
En mijn normale webcomic is te vinden op mijn eigen website

Tot ziens!
Tamara

Geen opmerkingen: