zaterdag 20 oktober 2007

Prognose

Ik ga het niet halen. Zit na 16 uur op 12 pagina's, die ik ook nog eens allemaal moet schoonmaken. Omdat ik me ook niet zo geweldig voelde, vrijdagavond en tijdens het event, denk ik dat ik nu gewoon het verhaal zelf ga afmaken, dat een pagina of 15 zal worden, en dan naar huis, lekker in mijn eigen bed slapen.

Toch denk ik dat het een succesvol evenement voor mij was. Ik heb sneller gewerkt dan ooit en heb me voor het eerst in lange tijd bezig kunnen houden met autobiografische strips over een thema dat in mijn eerdere werk geregeld in de achtergrond langskwam. Ik heb dus aanknopingspunten voor toekomstige stripprojecten.

Helaas geen scans - het blok papier dat ik gekocht had voor deze 24-hour comic bleek bij nadere bestudering toch ietsje groter dan A4, waardoor het niet op de scanner past. Dat zal mij en verder iedereen die mij kent leren op mijn timmermansoog te vertrouwen. ZSM scan ik ze via de A3-scanner op mijn atelier en plaats ik ze op Waffle.

Geen opmerkingen: